![]() |
1 bifogad(e) fil(er)
Om du lägger en liten kortare spårbit, före och efter växeln och sen använder verktyget, för att rätta ut spåret på dom små spårstumparna. Så får du snyggare växlar och kurvor.
När du använder Tomas svenska spår. 2, 4 och 16 meter. Använd då 2 meters, på kurvor och växlar. Samma sak gäller, om du använder andra spår. |
3 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Dagens tips: Om man inte vill se alla splinespunkterna så klicka på "alt" och "O" på tangentbordet. Vice versa användbart också om man vill se dessa när man är i objektmenyn. Kanske också kan vara användbart när man tar screen shots och vill ha bilderna "rena" från splines. Hälsningar |
Snygg bana, väntar tills den läggs ut för download :)
|
Citat:
Är det något från svenska tåg skivorna?? |
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Jag tror det, för jag hittar den inte på DLS. Den heter "Signpost local". Banan är hopsatt med min egen. Den heter "Mark Brandenburg" som jag försvenskat. Skaparen heter "spikerod". Finns på DSL. Om jag får ett OKey av honom så kommer jag på sikt att lägga ut den tillsammans med min egen. Hälsningar |
Ett tips bara...de hade sett mycke trevligare ut om du använde RTS-spår. Romanian Trainz Studio...de har skitbra spår...sen finns de några kinesiska som har jättebra betongslipers-spår men de ser ut som myrornas krig 10 m framåt -.-
RTS har både jättefina trä och betongslipers...checka in alla spår på http://www.trainzro.com/downloads_trackside.php |
Citat:
rc611 Bygger en Sj Fantasi rutt. |
Citat:
Om det är 04 eller 05 vet jag inte. |
Citat:
|
Citat:
MVH rc611 |
Citat:
Föresten vilken av sidorna går du in på? www.stw.se eller www.stw.se/index_swe.html den finns bara på den vanliga, altså den utan index_swe grejen |
Citat:
|
Direktlänk : http://www.nikson.se/stw/vagskyddspaket.shtml
|
Citat:
__________________ rc611 |
Hej! Jag hittade bara dom blinkande skyltarna i Content manager. Vad heter bommarna och luftledningsskylten(livsfarlig ledning)?
Mvh rc611 |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:25. |