![]() |
väldigt snyggt arbete! :tumme_upp:
|
Man får tacka!
Japp, det är Blender jag använder. Slänger in en render så här på 2:årsdagen på detta forum över dagens lilla arbete, bara för att det blir så j-vla snyggt! Säg, är inte teak det mest underbara av träslag? http://i469.photobucket.com/albums/r...rHD_100111.jpg Co4a, med teakklädsel levererad från Janne på STW, Stort tack! |
grymt snyggt alltså! fast det ser lite ut som ett parkettgolv ;) skulle nog behövas lite vädring, alternativt lite mörkning av texturerna.
|
Det ser riktigt bra ut! :tumme_upp:
Och som Marcus säger så skulle texturen behövas mörkas lite. Annars KANON snyggt alltså :tumme_upp:!!!!!!!! |
Ny börjar det lukta nyoljad teak minsann!
|
Jag har bestämt att använda alla tre av Jannes nya texturer till D-loket, detta är den ljusaste sedan kommer en mörkare och en sliten, de kommer att kunna bytas via scriptrutan precis som på G3/Gs/F2e-vagnarna. Sedan kommer det att se annorlunda ut när alla texturer är på plats och vagnen är i spelet. :)
|
Citat:
Längtar till att vagnarna ska släppas! Bra jobbat!:tumme_upp: |
Texturerandet går sakta men säkert fram. Jag har inte riktigt lärt mig UV-mappande i Blender fullt ut, så det tar tid och det händer att man klantar sig och får göra om vissa saker (den gången går det snabbare, för då kan man det av erfarenhet från första gången.)
Något jag kommit fram till, är att det är fruktansvärt roligt att rendera, Så här kommer en till render: :D http://i469.photobucket.com/albums/r...100117_tex.jpg Co4a |
ah väldigt väldigt snyggt! :tumme_upp:
|
Bara att instämma med ovanstående talare :applad:.
|
Ser verkligen fram imot dessa! De är verkligen värda en :applad:!
|
ENASTÅENDE!!!
Kalle |
Fantastic work and begin to appreciate a very good model.
:applad::applad::applad: Greetings. Portu |
Jag kan bara hålla med!:tumme_upp:
Bra jobbat!:tumme_upp: |
Förbaskat snyggt, Korvtiger.
Du och Janne har lyckats igen. Blir nog mycket åkande med D-loken och dessa vagnar. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:48. |