![]() |
Citat:
|
Mitt MSTS kostade 600 spänn på Åhlens när det kom ut. Jag kollade butiken varje dag och snappade upp det dagen dom fick det i lager. Jag har fortfarande orginalskivorna.
Och självklart kör jag MSTS. ;) |
Jag köpte mitt MSTS för 59 spenn på Cdon.com för kanske 2,5 år sen. Priserna går ner!
|
Köpte också mitt ex på Åhlens, tror det kostade 299 kr. Var ca 4 år sen.
|
Förhoppningsvis några fler röster... :)
|
Jag köpte mitt första för 159kr, sen så hittade jag ett med annat omslag (trodde det var ett annat spel) för 59kr och köpte det :) nu går inget att spela på :p
|
Omröstningen avslutad
Ja, nu är röstningen klar. Det är 64 som har röstat och har MSTS. 40 st kör simmen och 24 kör inte.
Jag kommer att fortsätta som vanligt med Thn-bygget och hoppas allt ska funka till Gbg. |
QUOTE=Totte;182511]Ja, nu är röstningen klar. Det är 64 som har röstat och har MSTS. 40 st kör simmen och 24 kör inte.
Jag kommer att fortsätta som vanligt med Thn-bygget och hoppas allt ska funka till Gbg.[/quote] :tumme_upp:Kjempefint å høre Totte , jeg var redd for at du kom til å avslutte det videre arbeidet med trollhattan. Lykke til med jobben videre:tumupp: Mvh lukas |
Bra att du inte lägger ned!:applad::applad: Det är ju trotts allt ganska många som kör MSTS ändå...:D
|
Jag har och jag använder MSTS ganska frekvent vissa perioder och ibland ligger det på hårddisken, men inte just nu, för jag har just ominstallerat hela klabbet
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:00. |