![]() |
Citat:
|
Om ni undrar varför det inte är någon recension ännu, så blir det en snart. (Om en vecka.) Det är något problem med beställnigen på Aerosoft. ;)
|
5 bifogad(e) fil(er)
Lite bilder... Men fler kommer och en recension blir det också. ;)
|
Snygga bilder!:tumme_upp::grin: Vad har du för grafikinställningar?
|
Citat:
EDIT: Tror att jag har den normala grafikinställningen för spelet. |
Citat:
|
Citat:
|
Jag tror att jag vet varför du får problem med Berlin Subway när du installerar. Rutten installeras i en egen, separat MSTS-installation, så du ska inte installera i MSTS-mappen. Så har jag förstått det iaf. Angående grafikinställningarna, så undrade jag därför att jag tror att jag har sett andra bilder med bättre grafik.:)
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Hej!
Jag tror jag vet lösningen på problemet. :ide: Visst öppnar du MSTS med programmet Berlin Subway? Om man tar sig en närmare titt på mappen Train simulator så ser man att Berlin Subway installerar sig i en egen liten mapp som kallas för routes_ugb, Trainset_ugb eller consists_ugb. (Se bild!) Om du startar MSTS som vanligt ska du nog se att det funkar... Tror jag! http://i204.photobucket.com/albums/b...e92007/BS1.jpg http://i204.photobucket.com/albums/b...e92007/BS2.jpg |
Nja, felet beror nog snarare på att X-tracks är installerat, och det gillar inte Berlin Subway. Därför bör man göra två installationer av MSTS, en med X-tracks och en utan...
Den utan lägger man installationen av Berlin Subway i... |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Klart det går att göra flera msts-installationer...jag har 3 stycken! Men man får göra som så att man kopierar hela msts-mappen och efteråt döpa om kopiorna till vad man vill dom ska heta. Mina heter Train Simulator (orginalet), msts-swe (svenska tåg och rutter) och msts-tram (spårvagnar och spårvägar)... Installera Berlin Subway på orginalet, som inte har xtracks eller annat installerat. Då lär det fungera! Vissa add-ons fungerar inte ihop med andra. |
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:01. |