![]() |
Citat:
|
ja... iallafall från mig, inte helt fel med en ny smalspårsrutt!
|
Citat:
|
Bilder
5 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Här kommer lite bilder från rutten som jag lovade: :) 1. Husviks bangård med cafévagnen 2. Husviks utfart 3. Braxerskogen (höjdskillnaden måste rättas till) 4. Kvarnbron 5. Infart Strömmingsbacken |
Vill anmärka på grantexturen, har du funderat på att pröva Michael Sinclairs träd på t-s.com? Finns en rätt så ordentlig mängd träd tillgängliga. Annars så ser det lovande ut. :)
|
Ser väldigt bra ut! Men håller med om grantexturen...den är inte riktigt bra.
|
Tack för kommentarerna! :)
Jag använder Lars Ljungbergs gamla granar i rutten men ska nog ta mig en titt på t-s.com. Tänker dock inte byta ut alla granar för då skulle jag få hålla på ett tag... |
Citat:
|
Citat:
|
har inte Route Riter den möjligheten att du kan byta ett objekt mot ett annat? I så fall är det ju gjort i ett nafs att byta ut alla träden, bara dom har ungefär samma utbredning o så.
Ruttbackup innan såklart, i så fall. :) |
:)Hej
eller så plockar du granfilerna på Tottes rutt_light, jag har fixat till både shape och texturfilerna på Ljungbergs "gamla" granar, så att dom blev riktigt trevliga.. :oskyldig: |
Ja, det blir säkert bra. Du, Patsun, har gjort fint rutt och kommer säkert bli bättre.
|
Hej och tack så mycket! :vinka:
Jag ska kolla upp grantexturerna i Tottes rutt, låter väldigt bra. Har inte haft tid att bygga på ett tag men ska snart börja igen - det är ju inte så mycket kvar, mest skönhetsfixar. |
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:00. |