![]() |
Är det nån på detta forum som kör med IE7 och det fungerar bra?
Jag testade det innan svenska versionen släpptes och tyckte inte det funka bra, så när OP skulle installeras om (nya data-grejer), så installera jag inte IE7... |
Citat:
|
Jag har kört på IE7 betan länge och kör nu med svenska fullversionen, jag har inte haft några problem med varken betan eller den riktiga. Det enda mysko var att om man gör en uppdatering från betan till den riktiga så blir slutresultatet en svengelsk version. Hemma ominstallerade jag under nyårshelgen och körde då in den svenska "rent" då blev den som den skulle, men jag är mycket nöjd med IE7 och har ingen anledning att inte använda den.
|
Jag väntar hellre med installationen. :)
|
Citat:
Hälsar Bengt |
Har pratat med en IT-tekniker idag och fick rådet att jag skulle installera IE 6 istället, så det blir nästa projekt, f.ö har jag spånat på om det är uppdateringarna man installerar till datorn ibland( den gula skölden i aktivitesfältet) som gör att explorer flippar ut?.:rolleyes:
|
Citat:
Kan bara intyga detta... MVH Kenneth |
Citat:
Har kört med IE7 och MSN (senaste) och lite annat smått och gott...Det har fungerat klockrent. Det är ju till och med enklare att rensa filerna med IE7 än med IE6 eftersom man kan göra allt på en gång. MVH Kenneth |
Citat:
Nej uppdateringarna ställer knappast till med några problem. Jag har alla de senaste uppdateringarn till burken och det funkar fint att köra med IE7 och annat. Skulle kunna tänka mej att du har något i burken som IE inte tycker om, kan vara en trojan, spionprogram, virus eller något liknande. Kan ochså vara brandväggen, ja, rent av virusprogrammet.... MVH Kenneth |
Har haft mitt IE 7 i ca en vecka och det fungerar alldeles utmärkt än så länge. Faktiskt mycket bättre än den förra versionen som krånglade ofta och där man var tvungen att starta om webläsararen då och då...
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:12. |