![]() |
Citat:
Helt ok. dåliga mornar har vi alla......:) Ove 50+ |
Citat:
filosoferar Mazz (50=) :p |
Citat:
Men visst alla dessa som gratis tillverkar delar skall ha stort TACK för vad hade Trainz varit utan dem!? |
Citat:
Till MSTS samt Flight Simulator krävs det ofta ett eget arbete med att flytta mappar och uppdatera filer på egen hand. Det är inte användarvänligt enligt mig. :tumupp: :tumupp: Till alla er som bidrar med material till TRS. :D :D |
Rojje du läser inte så som jag skriver.
Om det inte fanns folk som gjorde saker till DLS hur hade det varit då? Och Microsoft, vad har de med saken att göra? Hur bra eller dåligt de har det ordnat måste ju vara helt ointressant för oss Trainz användare. Dessutom har jag inget emot payware, jag har själv köpt saker. Men Auran borde för det pris vi betalar kunna ordna lite bättre saker som inte var demos för just paywaertillverkare. |
Citat:
|
Citat:
(Och alla andra tänkvärda inlägg i denna tråd) Tycker också att det är bra att det är högt i tak här inte minst eftersom jag är 202 cm lång... Själv har jag inte bara morgonstunder som inte är att leka med, det kan infalla precis när som helst på dygnet, dessvärre. Kanske skulle det ibland vara bra med lite inprogrammerad fördröjning i min dator från det man läst ett inlägg tilll dess att man kan drämma iväg ett svar... Hälsningar, Håkan (60+) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:23. |