![]() |
Citat:
http://klemund.de/RailSimulator/downloads.html |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Får ikke opp spor ved Bergen?
Fant forresten test-tåget ;P |
2 bifogad(e) fil(er)
Hei. Jeg har et problem med at spillet krasjer ved Hønefoss. Etter å ha plassert et lokomotiv på sporet må jeg legge til en fører ved å trykke på Add Driver oppe til venstre. Når jeg trykker på lokomotivet for å legge til fører krasjer spillet med en feilkode. Jeg har prøvd å se etter løsninger andre steder, men det var dessverre ingen.
|
Bergensbanen krasjer også når jeg skal endre posisjon i "Stop At"-instruksjonen. For eksempel fra Ål spor 2 til Ål spor 3.
|
Citat:
Hønefoss er visst litt ustabilt ja :-/ |
Portal Drammen :-? Hva er det? :P:Fnissa::visslar::drool::applad::vinka:
|
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
I Scenario Editor i TS2020 har man muligheten til å legge til en Stop At-instruksjon (Pekefinger). I et av dem velger jeg å trykke på Ål spor 3 for at jeg skal stoppe der. Når jeg gjør det krasjer spillet med feilkoden 0xE06D7363. |
Citat:
|
Flott bane
Totte, Du har laget en flott bane :):grin::tumme_upp::vinka::applad::ber:
|
Hej!
Jag har justerat signalernas plats i Ål och Hønefoss. Hämta och testa så får vi ser hur det blir. Den gamla filen är kvar tills nya filen är okej. Kolla datumet! |
Citat:
|
Hämta och testa nu igen. ;)
Tack för du vill testa åt mig. Vill du vara betatestare? |
Citat:
Jeg kan godt prøve meg som betatester. :) |
Citat:
Va konstigt med Ål kryssningsspor 3. Jag skapade scenario från Nesbyen spor 2 till Ål kryssningsspor 3 utan problem. Testa ta Ål utfartspor och sen Ål kryssningsspor 3. Tack för du vill vara betatestare. |
Citat:
|
:tumme_upp::Yeah:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
Har kjørt hele banen nå - fra Bergen til Vikersund. Dette blir bra! Likte spesielt at du har lagt "superelevation" i flere kurver nå, og landskapet mellom Hønefoss og Vikersund er jo vakkert.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Tack LimNor!
Till alla som vill ha Quick Drive till Bergensbanen har jag lyckats få den att fungera. Bifogar filen till er. Testa! Installera manuellt till Bergensbanens Scenario. |
Citat:
|
FANTASTISK, nå skal jeg prøve å laste inn på nytt😀
|
Jippi så bra!:tumme_upp:
|
Citat:
Några fler som testade? Har ni upptäckt problem, så berätta. |
Citat:
Eneste problemet her har nok med det interne på PCen, kan ikke ha for mange tog på skinnene:P :grin::Fnissa::) |
Citat:
|
Citat:
Laptop Lenovo Ideapad 330 med NVIDIA 1050 og I5 (tror det er I5) |
Citat:
Min laptop: Asus speldator, intel core i7, nvida Geforce GTX 980m. Är nöjd med den. |
Citat:
|
Citat:
Er ganske ny, Krøderbanen-delen kjører den godt! TAKK FOR DEN BANEN OGSÅ!!! Bra jobb og håper det kan bli til Oslo😉 |
Noe fremdrift? :) :D
|
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Hei, etter at min forrige harddisk gikk til dundas mistet jeg alle TS-filene. Etter at jeg installerte TS på den nye harddisken mangler jeg kun to ting. Stasjonsbygningen på Haugastøl og museumsbygningen på Finse mangler. Alt av filer som kreves har blitt installert. Scenery Density er satt til 10/10.
|
Hej traindriverS!
Har du hämtat Bergensbanen_Assets? Det borde innehålla allt. Jag ser även enl. bilder om marktexturer. Du saknar newS Terrain-Texture. Hämta och installera den. |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Jag tror det kan vara detaljnivå är låg. Du kan höja i Routeeditor enligt bild. Du rör med muspekaren och gamla lokstallet syns, dubbelklicka den och ändra nivå till minst 5. Samma sak med stationshuset. |
Citat:
|
2 bifogad(e) fil(er)
Då blir det filer jag kommer att skicka över här!
Extrahera dem till Assets-mappen. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:14. |