![]() |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Nån som vet hållplatsen heter mellan Støa-Snaketungan? |
Dette er Tangen holdeplass. :tumme_upp:
Den ble åpnet den 18. juli 1946 og har ikke lenger trafikk. Den er ikke offisielt nedlagt. :) |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Vad heter denna holderplass i Nakkerud?
|
Det er faktisk Nakkerud holdeplass.:tumme_upp:
|
Citat:
|
Veldig bra jobbet! Ser frem til fortsettelsen.
Spørsmål: går det an og lage scenario med ai på enkeltspor? Prøvde å lage en scenario mellom Bergen og Myrdal ut i fra tidtabellen. Planen var at player train skulle møte ai-toget på Vaksdal. Det ser ut som alt går bra men rett før ai ankommer vaksdal får jeg derail ai service 2. |
Citat:
Kan du packa ner scenarion och lägga upp här, så jag kan kolla vad som orsakar felet. |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Ja, nu har jag justerat färdigt. Felet var någon Ai-tåg som krockade med godståget i Bergen.
Dessutom var godstågets vagnar felplacerade i ordning. Så nu är scenario felfri. Lycka till med fortsättning med scenario. |
Citat:
|
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Här är den.
Hur installerar du? Med Utilities? |
Citat:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Pröva den här istället. Det skall vara 8 filer.
|
1 bifogad(e) fil(er)
Hej!
Ny uppdatering kommer snart! Jag la mer spår och landskap enligt kartan. Kvar är ett par km landskap kvar och sen fixar jag nattbelysning.:Yeah: Nyhet är att Bergensbanen inte längre kräver betalrutt Stevens Pass.:grin: |
Gleder meg, spesielt til å kjøre fra Vikersund til Krøderen! :tumme_upp:
|
Finnes Quick drive?
eller hvordan fikser man det? :drool: |
1 bifogad(e) fil(er)
Hjelp?
jeg har nå innstallert Cajon pass :confused::vetej: |
1 bifogad(e) fil(er)
Hvilke mods trenger jeg her? :-/:confused:
|
Citat:
Har du hämtat Trollhattan_Assets 191103 och sen Trollhattan_Assets 191201? Har du rutten Altenburg to Wildau 3.12 installerad? https://www.treinpunt.nl/forum/downl...tails;lid=6795 Har du Donner Pass installerad? Sök på Steam. Tåg: Du får antingen ta bort alla Scenarion och skapa nya eller hämta tåg, svenska lok och vagnar. RE460 "Finse" finns i Schweiz att köpa. |
Citat:
edit: Hvis det ikke går uten Donner pass kjøper jeg bare den ;) |
Citat:
Drive quick finns ej i rutten. |
Citat:
Edit: finnes det en mod for Hectorrail sine RC-lok? får den opp som lok, men den funker ikke :-? |
Citat:
Bra att du fick igång Bergensbanen. Rc-lok, har du köpt Rc-grundlok av Community-ware/modell-shop? Hectorrail Rc kräver den. |
Citat:
Har ikke testet banen ennå da :P men får gjøre det i dag :) |
Hej Totte.
Varmt tack för uppdateringen. Har gjort en ny installation av dina rutter. Har en DVD skiva med allt som behövs till dina rutter. Jag Rekommderar att andra också gör det. Må kraften vara med dig Totte. Mvh. bengt |
Hmmm rart... Når jeg prøver å åpne Bergensbanen henger det seg opp og vil ikke laste mer Etterhvert :confused::confused:
|
Citat:
Startar du spelet med RailWorks32bit eller RailWorks64bit? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Har du installerat "Bergensbanen_Assets" (4Gb)? Jag frågade dig om det tidigare. Två saker från Steam: European Loco & Assets Pack och US Loco & Assets Pack, är de installerade i din dator? Hoppas det löser sig.;) |
Citat:
|
Citat:
Kan du visa bild? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kjøreledning...
hvilken rute er kjøreledningen fra? :confused: