Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Allmänt om tågsimulatorer (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=32)
-   -   Community-ware - Finns det intresse? (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=21973)

shmeily45 2015-03-28 08:52

Hello
I have the same problem with purchasing the loco. could someone help me please?

schweinchen 2015-03-28 12:19

I had my home town filled in the email box, I don't know why.. maybe a wrong translation.. check your data (especially email)

shmeily45 2015-03-29 21:10

that was it
Thanks for helping
:ber:

lucy401 2015-03-30 15:27

Hi,

Icannot swedish, but I want to buy this loco, is it possiple to pay it with paypale?

Eddyv6 2015-12-11 17:58

Pleas help me, to by this train...i cant speak swedish...

snoop666 2016-09-03 12:47

also having problem to buy the train

Felipe Ruiz Laulié 2016-11-14 00:23

Hello, i've bought the locomotive but after i installed it, following the readme, it shows me on the rwtools that indeed its installed but i can't find it in the game,
i follow the help picture but no luck, can someone please tell me how to fix this?

I have to point that it seems that the engine is missing on the 4th win rar archive, it's nowhere to be found. Are the winrar up to date? i miss something?

Thanks in advance,
Kind regads

Fixed problem...............
thanks

raft3780 2016-12-24 02:06

Citat:

Ursprungligen postat av Felipe Ruiz Laulié (Inlägg 304636)
Hello, i've bought the locomotive but after i installed it, following the readme, it shows me on the rwtools that indeed its installed but i can't find it in the game,
i follow the help picture but no luck, can someone please tell me how to fix this?

I have to point that it seems that the engine is missing on the 4th win rar archive, it's nowhere to be found. Are the winrar up to date? i miss something?

Thanks in advance,
Kind regads

Fixed problem...............
thanks

Yo can you maybe help me i am having problems with the file it says its corrupted i use winrar help

Jockes 2016-12-24 10:24

Citat:

Ursprungligen postat av raft3780 (Inlägg 305125)
Yo can you maybe help me i am having problems with the file it says its corrupted i use winrar help

Try downloading it again and it might work :)

raft3780 2016-12-24 18:41

Citat:

Ursprungligen postat av Jockes (Inlägg 305126)
Try downloading it again and it might work :)

Försökte ladda ner det igen men det gick inte. Jag laddade ner filerna först på 7-zip men när det inte löste sig provade jag med winrar men det blev samma problem igen vet inte varför det här händer :vetej:
står bara att filen är corrupt och när jag ska göra något alls med filen så står det att den är corrupt

Jockes 2016-12-25 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av raft3780 (Inlägg 305135)
Försökte ladda ner det igen men det gick inte. Jag laddade ner filerna först på 7-zip men när det inte löste sig provade jag med winrar men det blev samma problem igen vet inte varför det här händer :vetej:
står bara att filen är corrupt och när jag ska göra något alls med filen så står det att den är corrupt

Vilken simulator har du laddat ner loket för? Jag vet att jag haft problem med samma sak med .rar-filer med Trainz-innehåll tidigare, men det har jag oftast löst med att jag packat upp och bockat i rutan "Behåll korrupta filer" eller nåt liknande i Winrar. Prova och se om det funkar om det är Trainz loket är till! :)

raft3780 2016-12-30 01:28

Citat:

Ursprungligen postat av Jockes (Inlägg 305140)
Vilken simulator har du laddat ner loket för? Jag vet att jag haft problem med samma sak med .rar-filer med Trainz-innehåll tidigare, men det har jag oftast löst med att jag packat upp och bockat i rutan "Behåll korrupta filer" eller nåt liknande i Winrar. Prova och se om det funkar om det är Trainz loket är till! :)

Just nu står det att filen är skadad och den vill inte alls packa upp den eller flytta den någons stans, står också att jag ska skriva in någon volym för att forsätta. Filen kommer alltså halvvägs till att packas upp eller flytas men den bara stannar och klagar på att den är skadad

http://imgur.com/zaDtbja

AlexanderK 2017-01-05 18:30

Köpte denna och har lyckats få den att fungera i RW 2017 men jag har inga som helst motorljud på dessa, fattas det några filer från andra tåg?

Med vänlig hälsning
Alex

Ignorera detta, startade tåget och då dog det, starta igen och sen fungerade det :):tumupp:

Vänersborgs_Stinsen 2017-04-19 18:56

Fungerar det i Tane??????

germundal 2017-04-19 20:24

Citat:

Ursprungligen postat av Vänersborgs_Stinsen (Inlägg 306793)
Fungerar det i Tane??????

Jepp. Train simulator och trainz.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:27.