![]() |
3 bifogad(e) fil(er)
Takk for alle tilbakemeldinger.
Her er noen ny bilder under bygging av Sandnes. Bilde 1 Sandnes Gamle St. med Sandnes Sentrum i fjerne. Bilde 2 Sandnes Sentrum Bilde 3 Sandnes Sentrum med Sandnes Gamle i bakgrunden. |
Snyggt! Visst är det dubbelspår hela vägen Sandnes - Stavanger?:)
|
:-)
hei
ja dette blir veldig bra, fine bilder å de ligner mye blir bare bedre å bedre, eg syns er veldig fine bilder eg gleder meg, blir en opplevelse å kjøre oslo s stavanger blir de pathene som funker på vbsr4 kjem de til å funke i vbsr 5 å???? STOR GLEDER MEG TIL STAVANGER-OSLO S, det blir rå kult jan ch å bønan eg syns dere er veldig flinke, å resten v de som lager ruter her å andre på dette forumet er flinke, men den beste ruten eg syns er vbsr, for alt ligner veldig å er så god lyd......LYKKE TIL VIDERE STÅ PÅ DERE GJØR EN UTROLIG BRA JOBB:tumme_upp::applad::Yeah: |
Hej!
Angående path, så kommer pather från VBSR4 INTE att fungera på sträckan Oslo - Hokksund då spåret är omgjort. De ändringar i spåret som har gjorts är dessa: Oslo S ombyggt Lysaker station ombyggt med dubbla plattformar Bærumtunneln Lysaker - Sandvika Bytt ut en spårbit med för tvär kurvradie mellan Drammen och Hokksund. Pather väster om Hokksund ska dock fungera.:) |
Citat:
Går utifra at gammel strekning Lysaker-Sandvika blir beholdt? Så moro å se at toget til Jan nærmer seg Stavanger! |
Citat:
|
Citat:
Veldig bra med alternative strekninger. |
Hei alle MSTS fan er det noen som vet om det er laget noe objekt av Oljeplatformer, da det skulle passe meget bra i VBSR mellom Stavanger-Sandnes. Eller om noen kan lage dette.
|
Jag har letat runt men kan inte hitta något. Är väl ganska sällan sådana kan ses från järnvägen, kanske därför ingen har byggts?? :)
Kanske kan det gå att konvertera någon Google Sketchup-modell från Google 3d-warehouse? Har hört att det ska gå, jag har dock aldrig lyckats...:vetej: |
Hej Jan :)
I Surfliner 2 finns det oil platform och oilrig i Textures-mappen och givetvis Shape-mappen. Du kan ju kontakta ruttbyggaren, Jeff Farquhar om få tillstånd att använda filerna. :) Mvh. Traingoal |
1 bifogad(e) fil(er)
Distant mountains (berg som syns på långt avstånd) höjer verkligen Norgekänslan, eller vad tycker ni?:)
|
Ja det ser meget bra ut Noragutu ser mer naturlig ut.:tumme_upp:
|
Citat:
:tumme_upp: Absolutt helt enig med jan :tumme_upp::tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
En till, vilka vyer man kan få i MSTS alltså, riktigt häftigt!:grin:
|
Bönan!
Vad har du fått tag på tåget på bild 531 ? |
Jkriste2 la upp det i en tråd i downloadsforumet.:)
|
tøft
ja vært kult med det i vbsr5 ja, det så helt virkelig ut spøørrdu meg, kjempe fint
|
6 bifogad(e) fil(er)
Hei her er noen bilder fra byggingen av Sandnes.
Toget er klar til avgang fra Sandnes Gamle til Stavanger her kan en se Sandnes Sentrum i det fjerne. |
Du store, som blir større og større!
Er veldig spent på hvordan Stavanger vil se ut.... |
Bra jobbat, Jan!
|
Bra jobbat!:applad:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Takk for alle tilbakemeldingene:grin:
Her er noen flere bilder fra Sandnes. :visslar: |
Ser bra ut!:applad:
|
Fantastisk!
|
Kul att du närmar till slutet! Bra byggt, Jan!
|
hei
dere holder vel på med rutebygging enno, eller tatt en pause, ivertfall lenge sia sist det ble skrevet noe å lagt ut bilde
håper ikke noe er gale å att ruten kjem ut i år jaja eg for no glede meg å koser meg med alle de fine bildene som ligger i denna tråden å js dered gjør en veldig god jobb ikke mening å mase bare lurte litt for det var så stilt her, men tipper dere har andre ting å gjøre å ikke bare er vbsr dere holde på med sorry hvis eg maser stå på videre, dere gjør en god jobb |
Det är ju inte ens 2 veckor sedan Jan senast visade bilder. Jag vet att som ruttbyggare måste man ta paus från byggandet ibland för att det inte sak bli tråkigt.:)
|
Tack till alla er som lägger ner så många timmar på att bygga så snygga rutter och annat gott freeware :vinka:
|
ok
sorry for eg maste bare lurte om han hadde gitt opp, men igjen takk dere gjør en veldig god jobb å ja pause er viktig
|
3 bifogad(e) fil(er)
Nei jeg har ikke sluttet å bygge.:ber:
Her er noen bilder fra Lurahammaren i retning fra Stavanger mot Sandnes. Jeg står nå ca. 8Km fra Stavanger med byggingen. |
Citat:
Dette blir så bra...! |
Citat:
|
Ser mycket bra ut, Jan!:grin::applad:
|
Oao, 8 km kvar!
Fina vyer! |
Jättesnyggt!
Hälsar Anders |
takk for svar
mente var no ikke det som var meningen ivertfall å mase, gleder meg bare så veldig til å kjøre tog på vbsr5 fra stavanger, tøffe bilder med sjø å båter, dette blir det beste du ha gjort du å bønan, stå på det blir veldig bra eg gler meg å det tror eg mange andre her inne gjør å:-)
|
4 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen
Her er noen bilder fra Jåta holdeplass med Viking stadion. Det blir ikke bygd så mye et par uker fremover da jeg skal cruse til Geirangerfjorden. |
Citat:
Ønsker deg et riktig fint cruise i geirangerfjorden :):) |
Snyggt!:tumupp:
Får önska dig en trevlig kryssning Jan, då hinner jag bli klar med min del i tid kanske...;) |
tøft
vil bare si me enig i det lukas å bønan skriv, det er veldig bra at du har fått med viking stadion, mega fett de bildene
å gled deg til cruiser i geirangerfjorden, det er veldig fint der, vi har mye fin natur her i norge. ta deg en vel fotjent hvil fra vbsr4 å kos deg mye, du er så flink så no blir det sikkert godt med en fin båt ferie:) GO 17 MAI |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:32. |