![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Kan noen vennligst forklare meg, hva http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.6902336 dette er for noe?
|
Lite komiskt att de som är äldst beter sig sämst i Windows 7-tråden. :confused:
|
Citat:
|
Citat:
|
Börjar bli duktigt trött på att man blir behandlad efter ålder samt tid som medlem. Nåt annat verkar inte spela roll...
|
Inte gått en buss på hela eftermiddagen... Tur att man hade en som kunde hämta en! Blir väll värre imorgon om inga bussar går... :mad:
|
Citat:
|
Citat:
|
Är jag full?
Jag tycker at MediaMarkts puckade reklam är puckad med en väldig puckad Robert Gustafson som gör puckade saker och bidrar till en puckad stämning hos de puckade människor som skapade den puckade reklamen.
Men, detta var bara ett puckat inlägg så jag beklagar för att jag är ett pucko. Nu ska jag gå till det puckade Pressbyrå med puckade priser och köpa en Pucko. Titta på Foppa när han leker med en puck(o). |
Temperaturen här börjar sjunka för mycket nu... Utomhus har vi -28...
Inomhus har vi +12. Värmepannan verkar inte palla trycket... |
Citat:
|
Citat:
Lastbilen var för övrigt väldigt trög i morse, -30. Att skriva på diagrambladet var en pärs, det var nämligen -30 inne i hytten också. |
SAAB är påväg att vittra bort :tumner::mad::godnatt:
Tycker att det är konstigt att ingen har skrivit om det i denna tråden än. Alla mina tankar går till Trollhättan och alla de 3.000 anställda samt underleverantörer. :( |
Citat:
|
Usch... Våran katt har slutat äta :/ (läste på internet... inte blir man glad av vad man läser.. :() Hoppas vi hinner göra något. :(
|
Det har även snöat här längst nere i vårt avlånga land. Det är ett j...a skit!! Jag hatar det vita möget!!!
Dessutom: R.I.P Saab. |
Citat:
Men varför hatar du snö? Jag hatar snö endast för att jag tvingas jobba i det. När jag inte jobbar älskar jag denna typ av materia men det kan ju bli lite kallt av det också, vilket jag ogillar hemma. Det blir en hel del eldande av det! |
Förstår mig inte på kursansvarig som gjort seminariegrupper för 160pers när vi är 232studenter och när jag kommenterar detta så säger han att han inte kommer öppna fler grupper. Hur han tänker är ett mysterium -.-
|
Nu har det gått ett tag och min Raildriver har inte kommit än!
|
två killar från mina paralellklasser blev brutalt nedslagna av ett gäng äldre killar idag. handlade om en uppgörelse, tänker inte gå in på det här, men sjukt är det och jag känner mig inte säker i skolan just nu.
|
Citat:
|
Har dragit på mig en ordentlig förkylning, hemskt ont i halsen men iaf ingen feber.:(
|
Citat:
|
Ja verkligen! Nu blir man efter i skolarbetet också och måste säkert jobba hemma för att komma i kapp...:mad:
|
*** tror jag pajjade mobilen när jag försökte instllera ett tema (man måste.. ta dem lite "komplicerade" vägarna") Hoppas jag kopierae filerna... :(
EDIT: Kopierade alla filerna :D EDIT2: Inget jag vill göra om.. men nu funkar det felfritt :D |
Kommer inte komma till föreläsning imorgon då inga tunnelbanor ovan jord går. Får se om man kommer in till kontoret senare ens...
|
Viasat har tagit över Premier League från Canal Plus. Riktigt tråkigt!
Nu sket sig hela TV-året och man kanske blir illa tvungen att säga upp Boxer och skaffa den där sörjan och bli utan Kanal 9! |
Citat:
|
Citat:
Tycker det är tråkigt att Viasat inte ska köra La Liga längre :( Hoppas iaf att Henrik Strömblad och Glenn Hysén kommer att kommentera tillsammans igen snart. De är ju världsklass tillsammans :tumupp: |
Citat:
|
Kan noen vennligst lenke meg til en fullstendig engelsk liste av hva Shimms Gibbs Lipps Kipps Kopps Flopps Bhixt og andre vogntyper betyr? Slike forkortelser brukes ikek i Russland, men jeg ser dem ofte i Europa, wiki ga ingenting. Tusen hjertelig.
|
Citat:
Nej, Strömblad och Hysén är ett skämt (förutom att Glenn är LFC-supporter), tillsammans med hela studion och alla de andra där. Sladjan liksom.....:mad:. Jag tål inte tjejerna heller, jag vill se riktiga experter när det gäller fotboll på hög nivå. Kolla på C+, deras uppsättning betalar man för och den är banne mig värd varenda krona extra man får betala för Canal Plus-kanalerna. Med undantag för Arne (Hegerfors), som verkar vara helt borta när det gäller PL. |
Citat:
Tror att jag läste VG denna veckan och att det var därifrån jag läste att det var viasat som sände. Helt fel självklart. Kan inte komma ihåg hur många gånger jag vrålat så morsan vakna när Real gjorde mål :tumupp::tumme_upp::applad::ber: Pissigt idag: Varför kan inte True Blood Season 3 börja med en gång! :( |
Idag och under några dagar håller Volvo IT på att ta bort alla skolans datorer, vilket innebär att vi blir av med var enda än! Detta tycker jag är väldigt dåligt. Anledningen till att de gör så är för att Volvo IT vill ha sina egna datorer att bestämma över.
Så nu blir vi tyvärr utan datorer i skolan ett tag, och det är synd! Både de stationära och bärbara försvinner... :rolleyes: Men förhoppningsvis blir det Win.7 på de nya! Man kan alltid hoppas. :tumme_upp: |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:15. |