![]() |
|
En fördel med att bo på landsbygden. :tumupp: Dessa körsbär tog en kvart att plocka.
Ja, sta'n är säkert också bra, men den ligger så förbaskat avsides. ;) http://i187.photobucket.com/albums/x...400/Kssebr.jpg |
I början av augusti blir det en ordentlig fototur, ska bli skoj! :tumme_upp:
|
Köpte en 47" Full HD-TV idag! Nu blir det bio hemma! :D
|
Citat:
Och vad fick du pröjsa för tv:n? |
iPhone 3GS i handen. iPhone till salu...
|
Citat:
|
Citat:
De har ganska bra priser. Citat:
Och hur mycket ska du ha för den? |
Citat:
iPhonen är en 2G 16Gb, uppdaterad med 3,0, fullt fungerande och inga skador (små repor efter 1 år i fickan, varav det suttit skyddslager på den i 6mån) PMa för den som är intresserad med pris. |
U2 på Ullevi ikväll! Strax avfärd;)
|
Citat:
Vilken höjdare, vilken stämmning, ända från resan (chartertåg ända in på varvet), före och under konserten, jag + 60.000 till i allsång med Bono i "Still I have not found...", färjorna som passerade höll på att kantra av alla passagerare som ville se, alla hustak man kunde se var fulla av folk.... Verkligen en ++++upplevelse. Det lär väl inte vara sämre nu heller med alla scenarangemang osv. |
Tvivlar inte på att det där blir en bra konsert! :)
|
När "Sunkvolvon" nr 158 sa upp sig i torsdags så fick det bli denna skönhet på fredagen istället... http://pici.se/pictures/AfyTzrmdK.jpg :applad:
(Vågar man hoppas att det tar tid att laga 158an? :oskyldig:) |
Basse! Du har PM som väntar(om du inte redan sett det) :)
|
Ny firmware till 50D som skall ta bort det irriterande magentasticket man får i vissa bilder. :tumme_upp:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Äntligen stabilt och varmt väder! Så som en sommar skall vara!
|
2v semester > Göteborg > Bryssel > Ostende hoppas vädret håller i sig.
|
Min gamla Seat har äntligen bytts ut. :tumupp:
http://i187.photobucket.com/albums/x...lle400/Bil.jpg |
Jaså du. Och jag vill bara bli av med min E36 Coupe.
Är det en M3? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jahop då har man blivit ägare till en EOS 1000D Canon:)
Bilder kommer ikväll eller imorgon:) |
Sitter här och väntar på min MacBook Pro 13" som dyker upp om en dryg vecka. Hårddisken i min gamla MacBook kraschade, men det är en historia för pisstråden. :)
|
Woohoo! Hittade plötsligt en CD full av gamla Nintendo 8-bit-spel. Gött! :tumupp:
|
Många tycker nog inte att det är något som ska postas i positiva tråden men det gör jag..
Skolan börjar om en vecka, jag kan ärligt säga att jag längtar efter det, ser fram emot att lära mig att göra spel, ska bli riktigt kul:tumme_upp: |
Citat:
|
:)
Något annat som är positivt, jag tycker att Västtrafik är bättre än SL.
>:) |
Fan blir nyfiken nu. Kan det vara så att Stockholm stad, efter att ha fått synpunkter på trafiksäkerheten på länsväg 226 Huddingevägen inom stockholm stad, faktiskt lyssnar på mig? Bakgrunden är att jag klagat på bristen av mittbarriär på en kort sträcka inom sthlms kommun där jag bor. Den enda sträckan av denna 4 fältsväg som saknar mittbarriär. Just här har vägen dessutom snarlik motorvägsstandard. Mitträcke där känns som obligatoriskt. Vintertid sladdar ofta bilar över mot mötande körbana och det är ett under att inga fler dödsolyckor sker än vad som skett hittills. Blev därför förvånad när det just nu pågår dikesarbeten, dvs man verkar rensa mittremsan från buskage och annat för att kunna montera något, kanske ett mitträcke? Skulle det sedan stå ett mitträcke här om några månader, då blir jag mycket nöjd och stolt över att mitt engagemang i frågan faktiskt tagits på allvar. Men än ska det inte tjoas, vi får se vad som väntar men man kan ju alltid hoppas.
|
Citat:
|
Eric: Faktiskt mycket möjligt. Ibland kan man påverka långt mycket mer än vad man faktiskt trodde var möjligt!:) BRA att du engagerade dig i frågan och gjorde något, det visar på att du faktiskt vill få en förändring och gör något för det!
Ont: Jag flyttstädar mitt rum här, underbart! Fick lämna jobbet igår, men det var i överrenskommelse med chefen så jag är inte bitter för det, och nu flyttar jag hem till Åre igen om några timmar, woo!:tumme_upp: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:44. |