Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Off-topic (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Positiva tråden (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=20236)

granders 2014-05-24 14:28

Ikväll spelar vi med bandet, tillsammans med andra akter, på ett evenemang kallat Rock mot Cancer. Allt går till cancerfonden! Fuck cancer! :Yeah:
All That Maters på Soundcloud

rac_hammer 2014-05-31 23:32

Grattis jockes till C-kortet :tumme_upp: säg till om du vill låna min och dra en sväng längs avenyn!

Jockes 2014-05-31 23:47

Citat:

Ursprungligen postat av rac_hammer (Inlägg 287924)
Grattis jockes till C-kortet :tumme_upp: säg till om du vill låna min och dra en sväng längs avenyn!

Tackar!! Men nu får'u ju ta å hänga på nåt fet släp också, har ju hunnit ta CE-också! :D

Och Dson, ja nu jäklar får'u passarej! :D

Erik.H 2014-06-01 13:50

STHLM Fields 2014 var helt fantastiskt och jag är fortfarande i högvarv efter ha fått se Metallica för första gången :Yeah::Yeah::Yeah::Yeah:

Slayer spelade på högsta volym av alla band det var grymt! :ber::Yeah:

rac_hammer 2014-06-01 14:32

Citat:

Ursprungligen postat av Jockes (Inlägg 287925)
Tackar!! Men nu får'u ju ta å hänga på nåt fet släp också, har ju hunnit ta CE-också! :D

Och Dson, ja nu jäklar får'u passarej! :D

Haha då blir det för långt för innerstaden Max 10m fordonslängd :grin:

Dson 2014-06-01 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av rac_hammer (Inlägg 287940)
Haha då blir det för långt för innerstaden Max 10m fordonslängd :grin:

Max 12 meter och BK2 som gäller innanför tullarna i Stockholm ;)

Fast... Alla bor kanske inte i Stockholm...

rac_hammer 2014-06-01 19:01

hehe bor i paradiset på jorden... universums metropol.. solsystemets mittpunkt Göteborg :grin: hehe här gäller 10 m innanför vallgraven och min bil är från kofångaren till bakersta delen på påbygget 10m...absolut inte längre...:oskyldig:

Jockes 2014-06-05 22:21

Citat:

Ursprungligen postat av rac_hammer (Inlägg 287955)
hehe bor i paradiset på jorden... universums metropol.. solsystemets mittpunkt Göteborg :grin: hehe här gäller 10 m innanför vallgraven och min bil är från kofångaren till bakersta delen på påbygget 10m...absolut inte längre...:oskyldig:

Vafan kör du för vrålåk??? Lastbilen vi kör med i skolan är ju föfan kortare! :grin:

Och äntligen kan man säga: skolan är slut!!! :D Fast riktigt pissig student...

Dson 2014-06-06 10:02

Två dagar med körning av studentflak i Stockholm är över. Några små problem med elverk och högtalaranläggningar, men i det stora hela har det gått bra. Framförallt igår var nog det sjukaste jag varit med om i mitt yrkesliv. Galet roligt och fantastiska studenter och även en bra kollega att arbeta tillsammans med.

Fantastiska dagar alltså. :)

rac_hammer 2014-06-08 21:19

Kör scania p400 :oskyldig: hämtade henne ny på scania för tre år sedan och vi har kämpat ihop för kommunen sen dess! Personerna i höger stolen har varierat men jag kämpar på!

Dson 2014-06-12 20:05

Citat:

Ursprungligen postat av rac_hammer (Inlägg 288108)
Kör scania p400 :oskyldig: hämtade henne ny på scania för tre år sedan och vi har kämpat ihop för kommunen sen dess! Personerna i höger stolen har varierat men jag kämpar på!

<-- Kör en Scania R560 Highline sedan ett år tillbaka. Bästa bilen jag kört. Inte så mycket för att det är just en Scania V8, utan snarare för att den har helt rätt påbyggnad och hytt för uppdraget :)

Dson 2014-06-14 10:51

Lördag morgon. Lite sådär lagomt baknykter efter gårdagskvällen. Att köra studentflak tar på krafterna. Men det finns ungdomar som är helt fantastiska. Och det är dem som gör det så fantastiskt roligt att köra studentflak. Fantastiskt rolig kväll trots allt - som jag också får bra betalt för.

Men nu är alla utspring över och det är trots allt förbaskat skönt. Nu återstår bara några veckor kvar på betongkörningen innan jag ställer grejerna och går på semester. Längtan är stor!

bönan 2014-06-25 17:56

Och så har man då tagit körkort! Härligt att kunna röra sig så fritt. Självklart blir det dock tåget så ofta som möjligt även i framtiden... ;)

lukas 2014-06-25 18:33

:tumme_upp:Grattis Bønan:tumme_upp::tumme_upp:

torpal 2014-06-25 20:35

GRATTIS!

Ja, det är otroligt vad praktiskt det är att ha körkort. Inte minst när man vill studera järnvägen "utifrån".
Men kör försiktigt bara!

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:46.