Svenska 3D-Tåg - Forum

Svenska 3D-Tåg - Forum (http://www.e-buzz.se/forum/index.php)
-   Landskapsdesign - MSTS / Open Rails (http://www.e-buzz.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vbsr6 (http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=33747)

bönan 2013-09-07 23:25

Jag har haft en del problem när jag har byggt rutten, i vissa vinklar i RE, speciellt när man riktar kameran neråt mot marken, kan det krascha väldigt ofta. En del platser är värre än andra. När jag har kört har det dock fungerat fint, så länge jag har stannat inne i hytten.

Totte 2013-09-07 23:42

Kraschar ändå när jag satt i hytten.

Roar H 2013-09-08 00:55

Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 280462)
Jag har haft en del problem när jag har byggt rutten, i vissa vinklar i RE, speciellt när man riktar kameran neråt mot marken, kan det krascha väldigt ofta. En del platser är värre än andra. När jag har kört har det dock fungerat fint, så länge jag har stannat inne i hytten.

Velkjent problem....
Når kameraet er rettet mot taket på toget, stopper det.
Har hatt det problemet tidligere på andre ruter.
Sist gang for noen timer siden, skjedde det da jeg var i førerrommet.

Dette kan bönan sikkert ikke noe for.

lukas 2013-09-08 07:40

Det blir nok løsninger på det .

Som før skrevet , msts er et snodigt spill :grin::grin:

lukas 2013-09-08 08:36

Da har jeg fremført containertog Lillestrøm - Alnabru uten problemer :)

Fungerte helt fint der :)

lukas 2013-09-08 09:13

Alnabru - Oslo S gikk bra til like før bryn , da var rett ut til skrivebord.

Jeg har lyst til å innstallere newroads og xtracks på nytt men får ikke fjernet de som er innstallert .

På min gamle xp gikk det helt fint men på denne nye windows 7 finner jeg dem ikke.

Kan jeg innstallere på nytt uten å få vekk de gamle ?

bönan 2013-09-08 09:54

Minns ni för länge sedan då VBSR4 släpptes? Oslo - Krisiansand alltså. Då kraschade rutten för vissa, på diverse platser och utan förklaring. Till slut kom vi fram till att det berodde på att något hade gått fel när Jan komprimerade rutten till zip-fil.

Jag börjar fundera på om det kanske är samma fel nu, jag har inga problem alls, och jag använder den version av rutten som jag har byggt på.

lukas 2013-09-08 10:34

Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 280475)
Minns ni för länge sedan då VBSR4 släpptes? Oslo - Krisiansand alltså. Då kraschade rutten för vissa, på diverse platser och utan förklaring. Till slut kom vi fram till att det berodde på att något hade gått fel när Jan komprimerade rutten till zip-fil.

Jag börjar fundera på om det kanske är samma fel nu, jag har inga problem alls, och jag använder den version av rutten som jag har byggt på.

Godt muligt at du har et poeng der . Vi finner nok ut av det , jeg kjører vbsr 5 syd for oslo og vbsr 6 nordover inntil videre :grin:

Roar H 2013-09-08 10:53

Citat:

Hva med å pakke den som WinRAR?

Totte 2013-09-08 13:03

Citat:

Hej!
Jag kom på vad du har för Tsections version? Jag har Tracksections ( 40000, stod det så i innehållet.
Det funkar inte alls för mig ännu för MSTS. Däremot Open Rails går alldeles utmärkt.

Totte 2013-09-08 23:02

Hej!
Jag försökte starta aktiviten Hamar - Oslo, kraschar direkt! :tumner:
Bönan, vad har du gjort för fel? :vetej:

lukas 2013-09-08 23:20

Kjører explore Gardermoen - Hamar nå , sålangt ingen problemer.

Stå på bønan , dette løser seg :)

Kom til litt syd for espa så var det ut til skrivebord .

jkriste2 2013-09-09 01:01

Nå har jeg lastet ned VBSR6 og prøvd kjøring fra Hamar til Oslo og motsatt vei uten å få noen feil. Så for meg virker den like bra før den ble Zipet og etter at den jeg lastet ned og pakket ut versjonen fra TrainSim.
Så da vet ikke jeg hva som lager feilen hos dere.

bönan 2013-09-09 07:06

Jag har byggt med nyaste TSection, V44. Försök med den och se om det fungerar. Kan vara så att jag har använt någon spårbit som inte finns med i TSection 38/40/42. :o

lukas 2013-09-09 07:26

Citat:

Ursprungligen postat av bönan (Inlägg 280521)
Jag har byggt med nyaste TSection, V44. Försök med den och se om det fungerar. Kan vara så att jag har använt någon spårbit som inte finns med i TSection 38/40/42. :o

Hvordan kan vi innstallere TSection, V44

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:31.