![]() |
6 bifogad(e) fil(er)
Hei igjen
Da er vi kommet til Moi stasjon. Det eneste som mangler er selve stasjonsbygningen på Moi. Vidre er det noen bilder på vei ut fra Moi retning Stavanger. |
Ser mycket bra ut!:)
|
Oj, vad det ser bra ut! Bra jobbat!
|
Hei dette ser meget bra ut på Moi.:ber::grin:
|
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Et bilde fra Strekningen mellom Moi og Heskestad ved sydenden av Hovsvatnet. |
Så moro det blir å kjøre på Sørlandsbanens fineste del!
Kjempebra, Jan! |
Citat:
|
5 bifogad(e) fil(er)
Takker for tilbakemeldingene.
Her er Stavanger toget på tur inn i Drangsdalen ca. 480km fra Oslo. E39 til Stavanger går nede til høyre. |
Spännande att följa utvecklingen! Ser att tåget rullar in lång tunnel. Du sparar ett antal kilometer att bygga.
|
2 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til innkjør til Heskestad 491km fra Oslo.
|
Citat:
|
Snygga bilder!:tumme_upp:
|
Med NSB trykk 809 (Togsammensetningsplan for hovedtogene) fra -89,-90 og -94 og Rutebok for Norge fra samme periode er det utrolig gøy å kjøre autentiske MSTS-tog. Det er det jeg gjør for det meste med de norske strekningene!
Mulighetene til Stavanger er mange! |
Hej!
Va fint det ser ut! Om tågsammansättningar http://home.broadpark.no/~opin/rute51.html så finns många BM71-73 tågen. Jag hoppas dessa tågets mellanvagnarna som har fel på, måste åtgärdas. Annars kan vi inte använda dem till aktiviteter. |
4 bifogad(e) fil(er)
Takk, Takk:D
Her er noen bilder rett før Ualand St. 498km fra Oslo ca. 100km til Stavanger. |
Snyggt! Nästa vecka ska jag besöka Norge och resa med tåg, längtar efter att få se din rutt "i verkligheten"!:D
|
3 bifogad(e) fil(er)
Noen nye bilder.
Dette er på strekningen mellom Ualand og Helleland. |
Citat:
Det nærmer seg stavanger i fint tempo:tumme_upp: |
Fint jobbat!:applad:
|
Toppenfint! Stå på dig, Jan!
|
bra rutt och fint byggt! ta hand om dig!!
|
Takker for fine tilbakemeldinger.:grin:
|
Citat:
Vakkert, vakkert! Er veldig spent på hvordan strekningen langs sjøen på Jæren vil bli! |
Wow her har du kommet langt! Er en stund siden jeg sjekket innom her sist, men nå er du pinnede meg snart i Stavanger jo! :D
Blir bra dette her. Gleder meg! |
3 bifogad(e) fil(er)
Da er vi kommet til Helleland der godstoget er klar til å kjøre mot Kristiansand.
Helleland ligger 511km fra Oslo S. |
Väldigt fint, längtar!:grin:
|
En liten titt på Drammen - Mjöndalen som det kommer att se ut i VBSR5...:)
http://www.youtube.com/watch?v=A5o7BPT6NoI |
Er det MSTS eller OpenRails du spiller på videoen, bönan? Uansett var det en bra video. :)
|
Msts. :)
|
Vbsr5
Hei
Som dere kanskje forstår så har jeg og Bønan inngått et samarbeid på VBSR5. |
Citat:
|
Gleder meg virkelig!!!! Det eneste som mangler er at dere skulle plassert ut en rekke planoverganger, altså de ubeskyttede, laget av tre, sånne som HAIr bruker på Meråkerbanen. :grin:
|
4 bifogad(e) fil(er)
Noen nye bilder. Dette er mellom Helleland og Egersund.
|
Citat:
Fine bilder:tumme_upp: Kommer Bærumstunnellen og dobbelstrekningen Barkåker - Tønsberg med i vbsr 5 ? |
Snygga bilder!:tumme_upp:
Bærumstunnellen kommer att vara med i VBSR5, Barkåker - Tønsberg har jag inte gett mig på än men det kan jag kanske fixa.:) |
Hej!
Va fint det blev! Hur fixade du vattnet till ån? |
Citat:
:tumme_upp:Kjempeflott , godt jobbet av dere begge :tumme_upp::tumme_upp: |
1 bifogad(e) fil(er)
Citat:
Takk for alle fine tilbakemeldingene. |
Tror inte att jag kommer att lyckas med dubbelspåret Tønsberg - Berkåk, omöjligt att hitta flygfoton om hur sträckningen ser ut...:o
|
Kommer dere til å lage jernbanen til Hønefoss?:)
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:12. |